BISTRE REŠITVE
Tradicija od aprila 1994 naprej!

  WWW PRO-ANDY      

ZALOŽBA        TRGOVINA KARAKONDŽULA        OBLIKOVANJE        RAZNO ◊     ◊ NOVICE ◊     ◊ PRODAJNI POGOJI

   NAZAJ V e-KNJIGARNO    NAROČILO     ZANIMIVO O KNJIGI

GOSTOLJUBNOST SLOVENSKIH TURISTIČNIH DELAVCEV V IN PO
ČASU KORONA KRIZE

VEČ AVTORJEV
IZID: 30.november 2020


MPC 15,00€ +
3,00€ poštnina po povzetju

Velikost 17,6 x 25,0 cm
strani 180
mehka vezava,
za starost od 18 let naprej
 

PANDEMIJA COVID-19 JE NAJBOLJ PRIZADELA GOSTINCE IN TURISTIČNE DELAVCE

V leto 2020 smo vstopili z visokimi pričakovanji nadaljnje rasti slovenskega turizma. Kako ne bi, ko so pa kazalci zadnjih treh let kazali stalno rast, mi sami pa smo, glede na nove 'Strateške smernice slovenskega turizma', pričakovali nadgradnjo butičnosti in 5-zvezdičnih doživetij.

Potem se nam je tudi v Sloveniji zgodila korona-epidemija in življenje se je ustavilo. Turizem se je naenkrat prelevil v odkrivanje kolesarskih in pohodniških poti v občini. Kasneje, s pomočjo vavčerjev, v odkrivanje Slovenije. A oktobra 2020 je sledila ponovna omejitev na statistične regije in nato še na občine. Vse je postalo individualno, v izogibanje človeškega stika, v odmikanje od sočloveka.

Upam, da boste s pomočjo te knjige našli odgovore na vaša vprašanja, si pomagali iz turističnih covid zagat, uspešneje reševali konflikte, uspeli najti način komuniciranja z gosti v spremenjenih razmerah ter našli motivacijo za naprej. Za pravi turizem bomo vedno potrebni ljudje. Gostoljubnost, prijaznost, razumevanje gostovih želja, potreb in pričakovanj – vse to preko osebnega stika, govorice telesa, nasmeha in topline.

Iz uvoda, dr. Tanja Angleitner – Sagadin, direktorica Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem v Mariboru

POSEBNA PONUDBA

Trenutno ni posebne ponudbe.

KAZALO

 

1. KNJIGI NA POT
    Turizem smo in ostajamo ljudje
    Turizem na preizkušnji
2. PREDGOVOR
3. UVODNE MISLI ZA POPOTNICO
4. COVID ČAS IN KOVID KRIZA V TURIZMU
5. TURIZEM JE ...
6. GOSTOLJUBNOST IN PRISRČNOST TURISTIČNIH DELAVCEV
    Definicija gostoljubnosti
    Zadovoljevanje pričakovanj gosta
    Gostoljubnost je odraz naše samozavesti
    Kultura gostoljubja
7. GOST IN GOSTITELJ V TURIZMU
    Gost je …
    Gostitelj
8. PRISRČNOST V TURIZMU
9. TURISTIČNA DRUŠTVA SO KORENINE RAZVOJA TRAJNOSTNEGA IN
    ODGOVORNEGA TURIZMA V SLOVENIJI
    O Turistični zvezi Slovenije (TZS)
    Kaj je društvo?
    Cilji, naloge in načini dela TZS
    Akcije TZS
    Kaj prinaša v okolje Štajerska turistična zveza (ŠTZ)
    Sklepna misel

10.SOBODAJALSTVO – Kako legalno oddajati nastanitev?

 

 

11. POSLOVANJE NA AIRBNB SPLETNI PLATFORMI
12. POSLOVANJE NA BOOKING.COM PLATFORMI  
     O Booking.com
     Kako Booking.com deluje?
     Kako ustvariti oglas na Booking.com?
     Na kaj morajo biti ponudniki pozorni pri kreiranju oglasa?
     Načini poslovanja in izplačila Booking.com
     Komentarji gostov na Bookingu
     Kaj pa če ne gre vse po načrtih?
     Genius program za najzvestejše uporabnike Bookinga
13. CONCIERGE – DOBER DUH VSAKEGA HOTELA (oz. nastanitvenega obrata)
14. BONTON PRI SPREJEMU GOSTA
     Pravila lepega vedenja pri nebesedni komunikaciji 
     Pravila lepega vedenja pri besednem, verbalnem komuniciranju
     Sprejem gostove garderobe
     Jedilni list
     Vinski list
     Pribor in zaključek obroka
15. PRIHODNOST GOSTINSKO-TURISTIČNIH POKLICEV
16. USPOSABLJAJTE VAŠE ZAPOSLENE S POMOČJO
     SPOROČIL AKROSTIHOV OZ. AKRONIMOV IN
     KRATKIH MOTIVACIJSKO-IZOBRAŽEVALNIH SPOROČIL
17. KAKO NAPREJ – PO ČASU KORONA-VIRUSA
18. LITERATURA IN VIRI

NAZAJ V e-KNJIGARNO
NAROČILO GOSTOLJUBNOST SLOVENSKIH TURISTIČNIH DELAVCEV V IN PO ČASU KORONA KRIZE

S klikom na NAROČILO se odpre okno za pošiljanje e-pošte. Za naročilo knjige po povzetju navedite:

  • ime in priimek,
  • naslov,
  • pošto in kraj,
  • število izvodov.

Zahvaljujemo se vam za izkazano zaupanje in naročilo. Osebni podatki, ki nam jih posredujete za naročilo knjige, se bodo uporabili le za enkratno pošiljanje knjige.
Ko bo knjiga poslana, vaše podatke izbrišemo iz naših podatkovnih baz. Knjigo boste prejeli v roku do 4 delovnih dni po vpisu naročila, če je vaše naročilo popolno.
V primeru težav nam pišite na knjigarna@proandy-sp.si ali pokličite po telefonu
041 732 342 vsak delovnik med 9:00 in 12:00 uro in od 14:00 do 16:00 ure.

Preverite še splošne prodajne pogoje.

ZANIMIVOSTI O KNJIGI, NOVICE, PREDSTAVITVE, ITD.

 

domača stran podjetje povezave kazalo strani
 

NA ZAČETEK STRANI

Copyright © 2020, PRO-ANDY, Andrej Ivanuša, s.p., Maribor. Vse pravice pridržane. Zadnja sprememba na strani: 24.11.2020